niedziela, 15 listopada 2015

BACKSTAGE SESJI STYLIZACYJNEJ Z OLĄ W GERRY WEBER


A oto uchylam rąbka tajemnicy zza kulis sesji stylizacyjnej z Olą. Atmosfera pracy zespołu była fantastyczna dzięki przyjaznemu, pełnego optymizmu nastawieniu Oli. Dobry humor i dystans do siebie to gwarancja powodzenia takiej sesji. Na pierwszy ogień Ola trafiła na fotel wizażystki. Na początku ja przeprowadziłam analizę koloru urody potem Sylwia przejęła naszą bohaterkę i dostosowała odpowiedni makijaż. Następnie ustaliłam typ figury Oli i ruszyłyśmy na rekonesans po salonie Gerry Weber. Przymierzałyśmy wiele różnych wersji zestawów, wybrałyśmy te, w których Ola czuła się najlepiej. Mnie najbardziej podoba się stylizacja na Dżagę – zestaw czerwonoczarny ze spodniami a'la skóra, a Wam ?
Na tak szałowy efekt pracował świetny, doświadczony zespół: Kosmetyczka – Sylwia Urbaniak, która współpracuje z Joanną Busse w Gabinecie Kosmetyki i Wizażu w Zielonej Górze, Fotograf - ESJ Aleksandra Krzysica, która zajmuje się fotografią biznesową wykonuje sesje studyjne i plenerowe, Stylistka – Barbara Szymaniuk – działam pod hasłem „Piękno jest w nas” i chcę to Wam pokazać przez sesje stylizacyjne.
Działania naszej ekipy za kulisami sesji uwieczniła Maria Dolczewska, która z pasją fotografuje naturę i pięknie o niej pisze na swoim blogu,

















Brak komentarzy:

Prześlij komentarz